Sabtu, 10 Julai 2010

Kunjungan Rakan-rakan AKRAB ke Gua Musang

Pada 9 Julai 2010 , rakan-rakan PRAGA Gua Musang telah menerima kunjungan tak rasmi dari rakan-rakan AKRAB yang di ketuai oleh 9w2AWQ iaitu presiden AKRAB Bachok. Rombongan dari AKRAB disambut mesra oleh rakan-rakan PRAGA yang diketuai oleh 9W2MLO ( Pak Manaf) yang mewakili Presiden PRAGA , 9W2NMR ( Pak Nik) yang agak QRL dengan aktiviti satu rakyat satu pokok yang kebetulan berlansung pada hari yang sama. Selain itu turut hadir bagi menerima kunjungan adalah 9W2KTW , 9W2KIY, 9W2RMW dan isteri , SWLPak Su , SWL Mat serta 9W2TNY dan XYL serta harmonik- harmonik .




Kunjungan ini merupakan kunjungan tak rasmi yang mana rakan-rakan AKRAB pada masa yang sama sedang bermobil ke Genting Highlands bagi memasang repeater AKRAB di Genting Highlands , oleh yang demikian , rakan-rakan AKRAB telah berhenti seketika di Gua Musang bagi makan tengahari sambil menikmati durian Gua Musang.












Walaupun rakan - rakan PRAGA tidak dapat lama bersama dengan rakan-rakan AKRAB , diharapkan kunjungan kali ini menjadi titik permulaan kemesraan rakan Ham di kedua-dua kelab . Kehadiran Pak Nik (9W2NMR) selepas rakan-rakan AKRAB siap makan tengahhari menambahkan lagi kemesraan pertemuaan kali ini. Setelah semua bersalaman, rakan-rakan AKRAB pun mula bermobil ke lokasi yang hendak dituju di Genting Highlands manakala rakan-rakan PRAGA pula meneruskan tugasan mendaki Bukit Serai bagi membaikpulih repeater local Gua Musang .


Terimakasih pada semua yang menjayakan program kali ini .
Jumpa lagi........... 73.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

9W2 - PNS KUALA KRAI

Kelab Pemancar Radio Amatur Pasir Puteh

Dari Kelab DARA